Intrebari frecvente

Cum platesc?

Plata produselor comandate pe www.dressing.ro se poate face astfel:

  • in numerar (la sediul nostru sau la livrare agentului sau comisionarului care livreaza produsul);
  • prin virament bancar in oricare dintre conturile SC IDEZIO SRL
  • prin ordin de plata (numai in cazul persoanelor juridice)

Datele de identificare necesare platii prin virament/ordin de plata sunt urmatoarele:

  • Nume firma: SC IDEZIO SRL
  • CUI: RO15942731RO
  • Nr. Reg. Com.: J29/1944/2003
  • Banca: ING Bucuresti
  • IBAN: RO61INGB0001008178658910
  • Adresa: Parcul Industrial Ploiesti, Sos. Ploiesti-Targoviste, km. 8, str. Piramidei, nr. 6A, Cod postal 100213

Nota: Pretul final platit de client este format din pretul produsului si eventualele cheltuieli de expeditie si/sau incasare. SC IDEZIO SRL nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.

Nota: Plata se va face in lei, la valoarea din momentul confirmarii sau primirii prin e-mail a comenzii.

Care este termenul de livrare a produselor?

Termenul de livrare este maxim 2 saptamani din momentul incasarii avansului de catre SC IDEZIO SRL.

Livrarea se va face la adresa indicata de client, la data si in intervalul orar stabilite de comun acord, cu mijloace de transport apartinand SC IDEZIO SRL sau prin firme de curierat agreate de catre SC IDEZIO SRL.

Oferiti montaj si transport?

Da, montajul si transportul mobilierului sunt gratuite pentru Bucuresti si judetele Prahova, Dambovita si Ilfov. Pentru alte localitati, transportul este contra cost si se va comunica clientului contravaloarea exacta a transportului in momentul confirmarii comenzii.

Precizam faptul ca livrarea se efectueaza cu mijloace auto proprii sau prin firme de curierat agreate de catre firma noastra, iar produsele sunt livrate pana in fata imobilului unde dvs. aveti domiciliul sau sediul.

Care este politica de returnare?

Conform ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului".

SC IDEZIO SRL se obliga se inapoieze contravaloarea produselor in termen de 30 de zile de la data primirii cererii in scris si a produselor returnate.
Cheltuielile privind transportul produselor returnate cad exclusiv in sarcina clientului.
Produsul poate fi returnat numai daca nu prezinta deteriorari rezultate din manipulare incorecta, este insotit de ambalajul original, precum si de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
SC IDEZIO SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul, montajul executat de client, si nici nu accepta returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

Atentie:

  • produsele asamblate de catre cumparator nu pot fi returnate decat in ambalajul original si fara defecte rezultate din manipulare si montare;
  • produsele executate pe dimensiuni speciale si/sau personalizate de catre client (nu de serie) nu vor putea fi returnate.

Care este politica de renuntare?

In cazul in care comanda dvs. poate fi anulata inainte ca bunul comandat sa fie fabricat, SC IDEZIO SRL nu taxeaza cu nimic anularea comenzii. In cazul in care produsul a fost trimis spre livrare sau a fost deja fabricat, clientul este responsabil pentru toate costurile pierderilor cauzate. Ca si in cazul returnarii, refuzarea unuia sau a mai multor produse trebuie mai intai autorizata de SC IDEZIO SRL. Pentru aceasta va rugam sa ne contactati telefonic.

Care este garantia produselor?

Termenul de garantie pentru produsele comandate si achizitionate de pe site-ul www.dressing.ro este de 24 de luni cu respectarea prevederilor legale in vigoare.

Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului. Certificatele sunt emise avand la baza si declaratiile de calitate ale firmelor furnizoare de componente pentru articolele livrate si constituie atestarea legala a indeplinirilor conditiilor de calitate ale produselor si faptul ca acestea corespund scopului pentru care au fost executate in conformitate cu standardele internationale ISO si cu legile in vigoare in Romania privind calitatea produselor si serviciilor.

Garantam calitatea produselor timp de 24 de luni cu conditia manipularii, transportului, conservarii, si utilizarii de catre cumparator in conditii corespunzatoare.

Va rugam sa ne semnalati eventuale defecte printr-o reclamatie insotita in mod obligatoriu de factura si certificatul de garantie prin e-mail la adresa sesizari@dressing.ro. Se vor accepta sesizarile transmise in termen conform prevederilor certificatului de garantie.

Observatie: In cazul produselor din materiale naturale (piele, furnir) clientul este de acord ca produsele nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuantelor de culoare pe diferite suprafete si a particularitatilor aparente pe material. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

Unde pot fi vazute produsele?

Toate produsele de mobilier prezentate pe www.dressing.ro pot fi vazute in acest moment doar on-line. In curand, vom deschide in Bucuresti un showroom unde vor putea fi vazute produsele.

Executati mobila la comanda?

Produsele de pe website sunt standardizate, iar preturile sunt valabile pentru variantele de produs prezentate.

Realizam la comanda mobilier din PAL melaminat si MDF vopsit sau furniruit, adaptat cerintelor clientilor, pentru care va rugam sa ne contactati si cererea dvs. va fi preluata de un architect pentru a stabili impreuna detaliile mobilierului dorit.

Daca dorim sa comandam si alte produse de mobilier care nu sunt pe website, cum se procedeaza?

Aceste detalii le stabiliti direct cu arhitectul/designerul care va preia comanda. Pentru a va oferi o solutie cat mai completa de mobilier, am dezvoltat parteneriate interne si externe cu furnizori de canapele, saltele mese si scaune.

Faceti mobila si dupa o schita a clientului?

Da, orice schita a clientului sau orice fotografie poate constitui un model de realizare a pieselor de mobilier, in functie si de solutiile tehnice disponibile.

Va deplasati la domiciliul clientului pentru masuratorile finale?

Un arhitect se va deplasa la domiciliul clientului pentru a efectua masuratorile finale ale mobilierului dorit. Acest serviciu este furnizat contra cost, si va fi scazut din valoarea totala a comenzii. Proiectarea mobilierului este asigurata de firma noastra.

Oferiti montaj si transport?

Da, montajul si transportul mobilierului sunt gratuite pentru Bucuresti si judetele Prahova, Dambovita si Ilfov. . Pentru alte localitati, transportul este contra cost . Precizam faptul ca livrarea se efectueaza cu mijloace auto proprii sau prin firme de curierat agreate de catre firma noastra, iar produsele sunt livrate pana in fata imobilului unde dvs. aveti domiciliul sau sediul.

Cum obtin o oferta de pret pentru mobilier la comanda?

Pentru a afla o oferta de pret, puteti trimite o cerere catre departamentul nostru de vanzari la adresa comenzi@dressing.ro si veti fi contactat in maxim 24 de ore de un architect, cu care veti stabili direct detaliile mobilierului dorit. In cazul in care oferta este acceptata, se va stabili o intrevedere pentru releveu (masuratorile finale).

Cosul de cumparaturi este gol